رویه های بازگرداندن کالا

ما در نوآورکالا در تلاش هستیم که همه کالاهای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما برسد. اما ممکن است به دلایلی تصمیم به مرجوع کالا بگیرید. حداکثر 7 روز فرصت دارید کالا را مرجوع نمائید.

برای بازگرداندن کالا حتما توجه داشته باشید که:

با توجه به اینکه تمامی سفارشات ثبت شده، توسط شرکت های رسمی پست، تیپاکس و یا باربری های رسمی ارسال میشوند. مرسوله بیمه شده و در صحت و سلامت کامل تحویل میشود. شما مشتری عزیز نیز باید قبل از تحویل از سلامت کالا اطمینان حاصل نمایید و درصورت بروز هرگونه مشکل در بسته بندی و ظاهر بسته، از مزایای بیمه مرسولات استفاده نمایید.

همه کالاهای برگشتی در شرایط اولیه همراه با جعبه و شماره در خواست مرجوعی بازگردانده شود.

جعبه اصلی کالا با اقلام همراه آن در شرایط اولیه و بدون آسیب دیدگی بازگردانده شود.

محصولات حساسیت محور مانند لوازم آرایشی،لباس زیر و… در صورت باز شدن پلمپ امکان بازگشت نخواهند داشت.

کالاهای نیازمند نصب حتما باید توسط نمایندگی مجاز نصب شوند. در غیر این صورت شامل گارانتی و بازگشت نخواهند شد.

در صورت استفاده از کد تخفیف در حین خرید، پس از بازگرداندن کالا کد تخفیف دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

کفش و پوشاک در وضعیت اولیه و نو باشند. هیچگونه آثار استفاده مانند لکه،بوی عطر و یا بدن و… روی آن نباشد. همچنین تگ برند و دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.

کالا را چطور ارسال کنید؟

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش نوآور‌کالا جداً، خودداری کنید.

– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

-درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس Info@noavrkala.ir ایمیل کنید.

 در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید .در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز را نمی پذیرند، رسید پستی را برای ما ارسال کنید.

ارسال کالا

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش نوآور‌کالا برسد، هزینه‌های ارسال به عهده نوآور‌کالا است.

– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویری رسید را به آدرس Info@noavrkala.ir ارسال فرمایید.

– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان نوآور‌کالا، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

–  وارد پروفایل خود شوید و از قسمت درخواست مرجوعی ، درخواست خود را ثبت کنید.

–  یا پیام خود را در صفحه  خدمات پس از فروش با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

بدیهی است در صورت ثبت درخواست مرجوعی به صورت آنلاین، فرایند مرجوعی سریعتر انجام خواهد شد.

 

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.