خدمات پس از فروش مشتریان نوآورکالا

در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، نوآور کالا با همکاری کلیه تامین‏‌ کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا 7 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود. لازم به ذکر است که با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در وب سایت نوآور کالا، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند.

مغایرت کالا با تصویر: هرگونه مغایرت محصول خریداری شده با تصویر آن در فروشگاه اینترنتی نوآورکالا قابل برگشت و مرجوع میباشد.

مغایرت کالا با مشخصات: درصورتی که کالا دریافت شده با مشخصات درج شده بر روی سایت مغایرت داشته باشد میتوانید درخواست مرجوعی خود را اعلام نمایید.

مغایرت گارانتی کالا: درصورتی که گارانتی محصول دریافتی با گارانتی درج شده بر روی سایت متفاوت است، میتوانید درخواست مرجوعی خود را از این قسمت اعلام نمایید.

ایرادات فنی: هرگونه ایراد فنی، شکستگی، خط و خش و… بر روی کالای دریافتی طبق قوانین سرویس ارسال نوآورکالا و سرویس ارسال شرکت پست ایران قابل پیگیری و مرجوع کردن میباشد.

خدمات

  • شماره سفارش را از منوی سفارش ها بیابید
  •  

خدمات پس از فروش مشتریان نوآورکالا

در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، نوآور کالا با همکاری کلیه تامین‏‌ کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا 7 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود. لازم به ذکر است که با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در وب سایت نوآور کالا، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند.

مغایرت کالا با تصویر: هرگونه مغایرت محصول خریداری شده با تصویر آن در فروشگاه اینترنتی نوآورکالا قابل برگشت و مرجوع میباشد.

مغایرت کالا با مشخصات: درصورتی که کالا دریافت شده با مشخصات درج شده بر روی سایت مغایرت داشته باشد میتوانید درخواست مرجوعی خود را اعلام نمایید.

مغایرت گارانتی کالا: درصورتی که گارانتی محصول دریافتی با گارانتی درج شده بر روی سایت متفاوت است، میتوانید درخواست مرجوعی خود را از این قسمت اعلام نمایید.

ایرادات فنی: هرگونه ایراد فنی، شکستگی، خط و خش و… بر روی کالای دریافتی طبق قوانین سرویس ارسال نوآورکالا و سرویس ارسال شرکت پست ایران قابل پیگیری و مرجوع کردن میباشد.

 

بعد از درخواست مرجوعی همکاران ما در واحد خدمات پس از فروش با شما تماس گرفته و موارد اعلامی را بررسی میکنند. توجه داشته باشید که زمان ثبت سفارش، دریافت سفارش و درخواست مرجوعی ها بررسی شده و شما فقط 7 روز زمان تست کالا را دارد.

درصورتی که کالای شما از طریق اداره پست و یا دیگر شرکت های ارسال بار، ارسال شود باید درب منزل سلامت فیزکی کالا توسط شما چک شود!! اما درصورتی که سفارش توسط سرویس ویژه نوآورکالا ارسال شود سلامت فیزیکی کالا مورد تائید بوده و مکلات فنی ندارد.

  • شماره سفارش را از منوی سفارش ها بیابید
  •